Daghap XXL

Beste leden,

Helaas zijn onze aanstaande activiteiten en wedstrijden geannuleerd. We vinden het dan ook ontzettend jammer dat we de komende periode geen mooie wedstrijden, gezellige daghappen en leuke feestjes meer kunnen houden. Daarnaast valt het openen van de nieuwe kantine hiermee ook een beetje in het water. Om al deze gezelligheid in te halen hebben wij wat leuks bedacht, namelijk de daghap XXL.

Wat houdt dit in? Dit zal een ouderwets gezellige daghap worden waarbij er na afloop van sportieve activiteiten samen gegeten kan worden. Daarna zal er de mogelijkheid zijn om deel te nemen aan bijvoorbeeld de allereerste Tjoba-Cantus met een aansluitend feestje.

Zowel de verdere indeling van het programma als de datum van deze daghap XXL zullen later gecommuniceerd worden. We hopen op deze manier het seizoen toch nog leuk af te kunnen sluiten met z’n allen!