Beslissingswedstrijd Tjoba 1

A.s. zaterdag 6 april speelt Tjoba 1 een beslissingswedstrijd tegen het Haarlemse Rapid, met als inzet behoud in de 1e klasse. Nadat de situatie lang uitzichtloos leek, zou dit een prestatie van formaat zijn! De drie laatst gespeelde wedstrijden werden gewonnen, dus de ploeg gaat er alles aan doen om ook zaterdag weer te winnen! Hierbij is alle groen-witte steun natuurlijk meer dan welkom. De wedstrijd wordt gespeeld om 19:30u. in sporthal ‘de Wissel’ te Ridderkerk. De supportersbus vertrekt waarschijnlijk rond 17:00u. vanaf het Tjoba-veld, maar hierover zal nog nader gecommuniceerd worden.
Wil je mee met de bus? Geef je dan op bij André! Dit kan via goossens_andre@hotmail.com of een appje naar 06 11 58 97 23. Er zijn inmiddels al 41 aanmeldingen, dus wees er snel bij.
Door deze wedstrijd zal de pubquiz uitgesteld worden!